مطالب جدید به روز

http://toopmatlab.rozblog.com/
اینـتر وب اینـتر وب
آرشیو
تبلیغات
تبلیغ در فان تبلیغ در فان
۶ عادت نادرستی که اعتبار و وجه شغلی شما را نابود می‌کند

هرقدر هم که از نظر تخصص و مهارت در سطح بالایی قرار داشته باشید، برخی اشتباهات رفتاری کوچک می‌تواند به قیمت نابودی اعتبار شغلی‌تان تمام شود. اشتباه گرفتن محل کار با خانه، بی توجهی به کمک‌های بقیه و قبول بیش از حد مسئولیت از آن دست کارهایی است که به اعتبارتان لطمه می‌زند.

برای پیشرفت در زمینه شغلی باید دو بال مهارت فنی و  مهارت‌های نرم را در کنار هم داشته باشید. در ادامه به ۶ اشتباهی پرداخته‌ایم که ممکن است با نابودی یکی از این بال‌ها، شما را زمین‌گیر کند.

تصویری منفی از خودتان می سازید

بسیاری از ما تصوراتی منفی از خودمان در پس ذهنمان داریم اما نیاز نیست آنرا در محل کار جار بزنیم.به جای اینکه به همکارتان بگویید «می‌دانم خیلی باهوش نیستم اما....» یا «می‌دانم تازه فارغ التحصیل شده‌ام و تجربه کافی ندارم» به دیگران اجازه دهید خودشان از شما شناخت پیدا کنند. به قول ورزشی‌ها حرفتان را در زمین بزنید اما در زمان مناسب نکات مثبتی را هم با آن همراه کنید تا اثر عمیق‌تری داشته باشد.

محل کار را با خانه اشتباه گرفته‌اید

 

 

 

هرچند محیط‌های کاری این روزها نسبت به گذشته فضای بازتری پیدا کرده، اتاق‌های مجزا جای خود را به سالن‌هایی داده که همه کنار هم می‌نشینند و سلسله مراتب تا حدودی کمرنگ شده اما این بدان معنا نیست که محیط کار را با خانه اشتباه گرفت. شاید انجام برخی کارها در خانه مشکل نداشته باشد اما محل کار جای آنها نیست؛ برای مثال پوشیدن لباس نامناسب، خوردن غذاهای بودار، آرایش کردن، تبلیغ عقاید شخصی، جا زدن دستاوردهای دیگران به اسم خود، سرقت غذای دیگران، قلدری کردن و چو انداختن بجز لطمه به اعتبارتان سود دیگری نخواهد داشت.

فقط با بالادستی‌ها رابطه دارید

همانطور که «لیندسی پولاک»،نویسنده کتاب‌های موفقیت در محیط کار می‌گوید شما نباید تنها با گروه خاصی از کارکنان رابطه داشته باشید بلکه باید همزمان با همه افراد در سطوح مختلف مدیریتی ارتباط برقرار کرده و شبکه سازی کنید. اگر به خاطر اینکه فکر می‌کنید بالاسری‌ها مهم‌تر هستند، پس فقط باید برای آنها وقت بگذارید، بدانید که در اشتباهید و با اینکار اعتبارتان را زیر سوال خواهید برد
شما به هیچکس به اندازه افرادی که با شما در یک سطح قرار دارند، طی روز سرو کار ندارید و این افراد بهتر از هر کس دیگری شرح وظایف شما را درک می‌کنند و می‌توانند در کارها به شما کمک کند. پس خود را محدود به روسا نکنید.

روی کمک بقیه حساب نمی‌کنید

شما می‌توانید به تیم همکاران و افرادی که در کنار شما هستند اتکا کنید و یا برعکس آنها به شما اتکا کنند. از این فرصت استفاده کرده و از آنها سوال بپرسید و توصیه‌های آنها را در رابطه با پروژه‌ای که مشغول  آن هستید، دریافت کنید.

داشتن همکاران و دوستان، و البته ارتباطی خوب با کسانی که برای نسل‌های دیگر هستند مفید به نظر می‌رسد. اگر جوان‌تر هستید، در اختیار داشتن کسی که سنی بیشتر از شما داشته و می‌تواند روی ارزش‌های او حساب کنید ارزشمند است. به عنوان مثال وقتی می‌خواهید ایمیلی نوشته و کیفیت آن را چک کنید، روی آوردن به باتجربه‌ها بهترین اتفاق خواهد بود. اگر مسن‌تر هستید، بازهم حضور جوانانی در کنار شما یک دارایی محسوب می‌شود. تصور کنید بخواهید کنفرانسی برگزار کنید، بدون شک یک نیروی جوان می‌تواند یاری‌رسان باشد.

پولاک در این رابطه توضیح می‌دهد: «شما خودتان می‌توانید فقط تمرکز یک نفر را داشته باشید. شما اولین کسی نیستید که نگران وضعیت ظاهری یا کیفیت متن ایمیل خود خواهد بود. بنابراین همه چیز را با دوستان در میان بگذارید و بازخورد آنها را دریافت کنید».

به جای سوال کردن تصور می‌کنید

با شاخه‌های متنوعی که این روزها در محیط کار دیده می‌شود، اگر کسی به شما چیزی نگوید دشوار خواهد بود تا متوجه شوید چگونه باید لباس پوشید یا چه تایمی باید به محل کار برسید. اشتباه‌ترین کاری که در این زمینه می‌توان انجام داد این است که خودرای باشید و تفکر کنید همه چیز را می‌دانید. به جای این کار بپرسید: «پروتکل اینجا برای پوشش چیست؟ چه پروتکلی برای زمان حضور در صبح وجود دارد؟» بسیاری از قوانین نانوشته هستند. پرسیدن چنین مسائلی بدون شک خیلی بهتر از این است که بعد از یک روز کامل کاری متوجه اشتباهاتتان شوید.

بیش از حد مسئولیت به عهده می‌گیرید

 

 

 

در حالی که کمک رساندن به دیگران در پروژه‌های مختلف کاری شایسته تقدیر است، ریختن بار زیاد روی دوش خودتان ممکن است باعث شود هیچ کدام از امورتان به درستی انجام نشوند. در عوض سعی کنید روی آنچه از همه مهمتر است تمرکز کرده و فعالیت‌های خودتان را تمام و کمال به سرانجام برسانید. معمولا سعی کنید اولویت‌های مدیرتان را بدانید.

مدیر شما ممکن است از تمام کارهای شما آگاه نباشد. به همین ترتیب لازم است به او یادآوری کنید که مشغول چه کارهایی هستید تا اولویت‌هایتان تعیین و شناخته شوند. با تغییراتی کوچک در رفتار، فضای کاری شما به بستری مناسب‌تر از همیشه برای پیشرفت و رشد تبدیل خواهد شد.

منبع:دیجیاتو


مدل آرایش عروس جدید

انواع مدل آر ایش عروس

مهم ترین نکته در مورد مدل آرایش عروس

مدل آرایش عروس باید به نحوی باشد که چهره حالت طبیعی خود را حفظ کند. اگر آرایشگر زیاد صورت عروس را نقاشی کند موجب می شود سن عروس بالاتر به نظر برسد، ولی اگر مدل آرایش عروس طبیعی باشد وقتی فرد سال ها بعد عکس های عروسی اش را مرور می کند از چهره واقعی خود لذت می برد.

 

آرایشگر باید به رنگ و مزاج پوست و فرم و حالت صورت توجه کند و نوع مناسب مدل آرایش را برای عروس انتخاب کند، به عبارت دیگر هر صورت آرایش مخصوص به خود را می خواهد. آرایش نوعی متعادل سازی است و این موضوع مستقیماً به مهارت آرایشگر وابسته است.

 

«مدل آرایش عروس»

آرایش عروس,مدل آرایش عروس,عکس آرایش عروس

 جدیدترین مدل آرایش عروس

 

آرایش عروس,مدل آرایش عروس,جدیدترین مدل آرایش عروس

 زیباترین مدل آرایش عروس

 

مدل آرایش عروس,جدیدترین مدل آرایش عروس,تصاویر مدل آرایش عروس

مدل آرایش عروس شیک

 

مدل آرایش عروس,جدیدترین مدل آرایش عروس,انواع آرایش عروس

عکس مدل آرایش عروس

 

شینیون عروس,مدل آرایش عروس,جدیدترین مدل آرایش عروس

مدل آرایش عروس

 

مدل آرایش عروس

 

 مدل آرایش عروس

 

مدل آرایش عروس,عکس مدل آرایش عروس,عکسهای مدل آرایش عروس,آرایش عروس مدل,مدل های آرابش عروس

مدل آرایش عروس

 

منبع:بیتوته


۴۱ راهکار فوق‌العاده کسب درآمد از اینترنت که نیازی به سرمایه ندارد

امروزه اکثر افراد علاقه‌مند به دنیای وب و یا کارمندانی که در مشاغل مختلف فعالیت می‌کنند به دنبال راه اندازی کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد از اینترنت هستند، اما نمی‌دانند از کجا شروع کنند. کسب درآمد اینترنتی راه‌های متفاوتی دارد. در این مقاله شما را با ۴۱ راهکار سودمند کسب درآمد از اینترنت که نیازی به سرمایه ندارد آشنا خواهیم کرد.

خب، اگر به دنبال راه‌های قانونی برای کسب درآمد بیشتر در اینترنت هستید بدون اینکه یک دوره آموزشی جامع درباره کسب‌ و کار اینترنتی خریداری کنید راهکارهای لازم را دراختیارتان می‌گذاریم تا بتوانید ایده‌های خود را در جهت درستی پرورش دهید.

روش‌های هوشمندانه برای کسب درآمد آنلاین در جامعه‌ امروز

۱.ساخت یک بلاگ (وبلاگ) نیچ و استفاده از بازاریابی

کسب درآمد از اینترنت - ساخت یک بلاگ (وبلاگ) نیچ و استفاده از بازاریابی

اگر به یک نیچ (در تجارت به معنای جایگاهی خارج از بازار اصلی و دور از توجه رقبای بزرگ) علاقمندید و می‌توانید مخاطبان زیادی را برای آن بدست آورید، ساخت وبلاگ و ساخت سایت استفاده از بازاریابیِ وابسته برای درآمدزایی یک روش خارق‌العاده برای کسب درآمد آنلاین می‌باشد.

۲.راه‌اندازی و رشد یک استارت‌آپ

کسب درآمد از اینترنت - راه‌اندازی و رشد یک استارت‌آپ

آیا میدانید تعریف درست یک استارتاپ چیست؟ آیا رویای مدیریت کسب‌وکار خودتان در آینده را در سر دارید؟ ساخت و پیمایش یک استارت‌آپ با رشد بالا درحالیکه دشوارترین راه برای کسب درآمد آنلاین است اما دارای بیشترین میزان سوددهی است.

۳.ساخت و فروش نرم‌افزار

کسب درآمد از اینترنت - ساخت و فروش نرم‌افزار

همین حالا با یک نیازِ سیری‌ناپذیر با نرم‌افزار سودمند روبرو هستیم. چه یک برنامه کاربردی تخصصی برای حل یک مشکل خاص طراحی شده باشد چه حتی یک بازی وقتگیر در تلفن همراهتان باشد، می‌توانید یک کسب‌وکار به شدت موفقیت‌آمیز بسازید اگر نرم‌افزاری درست کنید که به مردم کمک کند. (به ریسکِ کسادی نگاه کنید – نرم‌افزار ارتباط تیمی که فقط ظرف دو سال از یک پروژه فرعی به یک شرکت میلیارد دلاری تبدیل شد.)

۴.شروع یک سایت تجارت الکترونیک و فروش محصولات فیزیکی

کسب درآمد از اینترنت - شروع یک سایت تجارت الکترونیک و فروش محصولات فیزیکی

اگر به دنبال یک راه حل بهتر برای یک مشکلی هستید که صدها یا هزاران نفر هنوز آن را پیدا نکرده‌اند بهتر است برای طراحی فروشگاه اینترنتی اقدام کرده و اقلام فیزیکی را بفروش برسانید. برای کمتر هزینه کردن و یک شروع سریع میتوانید از فروشگاه ساز هیرو برای راه اندازی فروشگاه آنلاین خود استفاده کنید.

۵.پیدا کردن مشتریان غیروابسته و فروش خدمات به آن‌ها

کسب درآمد از اینترنت - پیدا کردن مشتریان غیروابسته و فروش خدمات به آن‌ها

اگر دارای یک مهارتِ بازاریابی هستید – مثل نوشتن، طراحی، توسعه وب، بازاریابی، مدیریت پروژه یا هر چیز دیگری و از طریق وبلاگ یا سایت اینترنتی ارتباطی موثر با مخاطبان خاص خود  دارید، یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای کسب درآمد اینترنتی اضافی و آنلاین شروع همکاری در فروش است.

۶.مربی‌گری آنلاین و فروش خدمات

کسب درآمد از اینترنت - مربی‌گری آنلاین و فروش خدمات

همانند فروش خدمات غیروابسته (انفرادی)، همچنین می‌توانید دانش و توصیه‌هایتان را در حیطه تخصصی‌تان بصورت یک مربی یا مشاور بفروش برسانید. اگر مهارت کافی دارید پیشنهاد می‌کنیم خودتان را متخصص معرفی کنید، هزاران نفر در دنیای آنلاین مشتاقند در ازای زمانی که به آن‌ها اختصاص می‌دهید به شما پول پرداخت کنند.

۷.ایجاد دوره‌های آنلاین جهت توسعه دانش

کسب درآمد از اینترنت - ایجاد دوره‌های آنلاین جهت توسعه دانش

اگر در یک زمینه متخصص هستید – چه شغل فعلی‌تان، چه کسب‌وکار انفرادی و چه مربی‌گری – می‌توانید دانشتان به صورت پکیج آموزشی جمع‌آوری کنید و آن را برای سال‌های آتی بفروش برسانید.

۸.ضبط پادکست و اشتراک‌گذاری داستان‌های الهام‌بخش

کسب درآمد از اینترنت - ضبط پادکست و اشتراک‌گذاری داستان‌های الهام‌بخش

پادکست‌ها در حال حاضر فوق‌العاده داغ هستند و دلیل خوبی دارند. با مشغله‌هایی که در زندگی‌مان داریم، افراد بیشتری به دنبال روش‌های سریع‌تر و مفیدتر برای دریافت یک محتوا هستند. پادکست‌ها فرصت فوق‌العاده‌ای را برای جذب مخاطب و کسب درآمد آنلاین فراهم می‌کنند.

۹.ملحق شدن به یک شرکت پاره وقت (یا تمام وقت) از راه دور

درحالیکه بیشتر ایده‌های مربوط به کسب درآمد آنلاین که تا اینجا پوشش دادیم در کنار یک شغل اصلی قابل اجرا هستند، اگر به دنبال تغییر کاملِ شغلتان و شروع کسب‌وکار آنلاین هستید هزاران شرکت به دنبال استخدام شما هستند و برایشان اهمیتی ندارد شما کجا زندگی می‌کنید. دورکاری این فرصت را به شما می‌ذهذ تا از روال کار سنتی فاصله گرفته نوع جدیدی از کسب‌ درآمد را تجربه کنید.

۱۰.تست وب‌سایت‌ها

کسب درآمد از اینترنت - تست وب‌سایت‌ها

 

شما احتمالأ ایده نسبتأ قوی نسبت به طراحی و ساخت سایت خوب دارید. آیا طراحی آن تمیز است و به آسانی می‌شود با آن کار کرد؟ آیا محتوا معنادار است؟ خوشبختانه افراد زیادی آن بیرون هستند که می‌خواهند افکار شما را در مورد آنالیز سایت و روش‌های بهبود یک سایت بشنوند و حتی پول خوبی برای توسعه سایتشان پرداخت می‌کنند .

۱۱.روایت کتاب‌های صوتی

کسب درآمد از اینترنت - روایت کتاب‌های صوتی

 

صنعت کتاب صوتی در حال رونق است، با این حال فقط ۵ درصد از کتاب‌ها تاکنون در قالب کتاب‌های صوتی منتشر شده‌اند. اگر سابقه بازیگری دارید یا اگر مردم می‌گویند صدای خوبی برای شرکت در رادیو دارید می‌توانید با ضبط نسخه‌های صوتیِ کتاب‌های مستقل و معروف پول بیشتری دربیاورید. سایت‌هایی مثل ACX  نویسندگان را به مجریان کتاب‌های صوتی متصل می‌کنند. خب، چه یک نویسنده باشید که به دنبال روش‌های بیشتری برای فروش کتابتان هستید، چه یک هنرپیشه/صداپیشه باشید که به دنبال کسب درآمد بیشتر هستید، می‌توانید خدماتتان را بصورت آنلاین بفروش برسانید.

۱۲.نوشتن و فروش کتاب‌های الکترونیکی

کسب درآمد از اینترنت - نوشتن و فروش کتاب‌های الکترونیکی

تعداد زیادی از مردم رویای نوشتن یک کتاب را دارند اما هرگز با آن مواجه نمی‌شوند. من مطمئنم که شما می‌توانید تجربه و ارزش‌هایتان را از طریق نوشتن یک کتاب منتقل کنید. با گردآوری مهارت‌ها و دانشتان در قالب یک کتاب الکترونیکی قابل‌دانلود که به مردم کمک می‌کند یک مهارت را بیاموزند، حرفه‌شان را توسعه دهند یا یک کسب‌وکار را راه‌اندازی کنند، می‌توانید زندگی دیگران را تغییر دهید و حتی پول بیشتری در اینترنت بدست بیاورید. فقط باید از یک ابزار ساده و آسان مثل Sellfy برای فروش سریع فایل‌های PDF (مثل یک کتاب الکترونیکی) به خوانندگانتان استفاده کنید.

۱۳.پیوستن به سایت‌های مشاغل آزاد (مثل Flexjobs و SolidGigs)

ایجاد کسب‌وکار آزاد (انفرادی) وقت‌گیر است. با این حال تقاضای زیادی بیش از پیش برای کارکنانِ مشاغل آزاد وجود دارد. بنابراین اگر می‌خواهید از طریق شغل آزاد پول بیشتری در اینترنت بدست آورید می‌توانید به یکی از شبکه‌های شغل آزاد مثل Flexjobs، SolidGigs، Contena، Upwork، Fiverr یا PeoplePerHour بپیوندید. ثبت نام کنید، پروفایل خودتان را بسازید، چند نمونه از کارهایتان را آپلود کنید و با انجام مشاغل آزاد کوچک شروع به کسب درآمد کنید.

۱۴.فروش خدمات به سایت‌های نیچ مثل 99Designs، Cloudpeeps یا TopTal

اگر یک شخص ماهر در زمینه خاصی هستید مثل بازاریابی، طراحی یا توسعه نرم‌افزار، بازارهای تخصصی وجود دارد که به شما اهمیت می‌دهند. این بازارها مکان‌های خارق‌العاده‌ای برای کسب درآمد آنلاین هستند چون می‌دانید کسانی که از این مکان‌ها بازدید می‌کنند به دنبال مهارت‌های تخصصی شما هستند. به مکان‌هایی مثل 99Designs یا Dribbble برای طراحان، Cloudpeeps برای متخصصان بازاریابی و SEO و TopTal، Crew یا Gigster برای توسعه‌دهندگان نرم‌افزار سر بزنید. وقتی مهارت‌های توسعه‌ای‌تان را ایجاد کردید، می‌توانید به عنوان یک مشاور باکیفیت برند خودتان را بسازید و برای پروژه‌های بزرگ‌تری مثل تعمیرات کامل امنیت WordPress یا تبدیل یک وب‌سایت از http به https پول کسب کنید.

۱۵.طراحی گرافیک برای شرکت‌های محلی

در محله یا شهرتان دور بزنید؛ مطمئنم که هزاران کسب‌وکار محلی فوق‌العاده را با طراحی خیلی بد پیدا خواهید کرد. هرچند با ابزارهای آسانی که امروزه در اختیار داریم مثل Adobe Illustrator، Venngage، Stencil و Visme، هر کسی با یک ذهن خلاق و انگیزه زیاد می‌تواند به عنوان یک طراح گرافیک برای شرکت‌های محلی بصورت آنلاین پول دربیاورد.

۱۶.بازاریابی ایمیلی با یک خبرنامه نیچ (The Skimm، Mister Spoils)

کسب درآمد از اینترنت - بازاریابی ایمیلی با یک خبرنامه نیچ

روزانه با چند خبرنامه ایمیلی بمباران می‌شوید؟ این کار یک علت دارد. بازاریابی ایمیلی برای گروه علاقمندی از مشترکین ایمیل یکی از بهترین روش‌ها برای کسب درآمد آنلاین است. برخی از کسب‌وکارهای بزرگ براساس خبرنامه‌های ایمیلی ساده‌ای مثل TheSkimm یا Mister Spoils ساخته شده‌اند. هر خبرنامه نوع خاصی از کاربران را با محتوای روزانه جالب هدف‌گذاری می‌کند، درحالیکه با شرکت‌های مربوطه و وابسته همکاری می‌کند تا پول بیشتری دربیاورد.

۱۷.فروش محصولات در فروشگاه Shopify

کسب درآمد از اینترنت - فروش محصولات در فروشگاه Shopify

اگر به دنبال فروش محصولات بصورت آنلاین هستید نمی‌توانید فروشگاه Shopify را نادیده بگیرید. این پلت‌فرم هرچیزی که برای راه‌اندازی فروشگاه آنلاین و اجرای آن نیاز دارید را ظرف کمتر از یک روز در اختیارتان قرار می‌دهد، از جمله ثبت دامنه سفارشی، قالب‌های زیبا (بنابراین نیازی به مهارت‌های طراحی ندارید)، گزینه‌های پرداخت امن و حتی به بازاریابی و حمل و نقل کالا نیز اهمیت می‌دهد. اگر به دنبال تبلیغ محصولات، طرح‌ها یا فروش محصولات دیگر به مردم هستید، فروشگاه ساز آنلاین هیرو بهترین گزینه برای قدرت بخشیدن به فروشگاه آنلاین شما است.

۱۸.اینفلوئنسر در اینستاگرام

کسب درآمد از اینترنت - اینفلوئنسر در اینستاگرام

 

این روزها اینفلوئنسر مارکتینگ یکی از روش‌های بازاریابی متداول است. اگر دنبال‌کننده‌هایتان در حساب اینستاگرام را افزایش دهید به سرعت می‌توانید پول بیشتری بصورت آنلاین بدست بیاورید. برندهای بزرگ، شرکت‌های قوی و حتی استارت‌آپ‌ها مشتاقند ۵۰۰-۵۰۰۰ دلار را برای هر پست پرداخت کنند تا جلوی چشم مخاطبان شما باشند. درحالیکه جذب مخاطب انبوه در اینستاگرام روز به روز سخت‌تر می‌شود، اگر از قبل یک موقعیت منسجم دارید و محتوای باکیفیت را به طور منظم با یک دوربین فوق‌العاده برای ثبت تصاویر در اینستاگرام پست می‌کنید می‌توانید خودتان را اینفلوئنسر بنامید.

۱۹.مشاوره کسب‌وکار محلی

کسب درآمد از اینترنت - مشاوره کسب‌وکار محلی

اگر دارای مجموعه مهارت‌های باارزش یا مدارکی در زمینه صنعت مورد نظرتان دارید عرضه خدماتتان به مالکین کسب‌وکارهای محلی می‌تواند روش سودآوری برای کسب درآمد آنلاین باشد. چه یک بازاریاب متخصص هستید چه یک استراتژیست کسب‌وکار یا هواخواه تولید، احتمالأ یک مالک کسب‌وکار محلی وجود دارد که در ازای کمکتان برای حل مشکلات شرکتش به شما پول پرداخت کند. با این چک‌لیست ۱۸ مرحله‌ایِ کارین گرین‌استریت شروع کنید تا به یک مشاور کسب‌وکار محلی تبدیل شوید و سپس از راهنمایی من برای تهیه یک ایمیل موثر استفاده کنید تا بتوانید این مالکان را مجاب کنید شما را استخدام کنند.

۲۰.اجاره منزل یا اتاق در AirBnB

نه تنها با اجاره اتاق خوابتان در Airbnb می‌توانید پول اضافی از اینترنت بدست آورید، بلکه می‌توانید افراد جدیدی را ملاقات کنید (اگر به دنبال آن هستید). حتی می‌توانید کل آپارتمان جدید را در Airbnb اجاره دهید.

۲۱.کسب‌وکار تیشرت آنلاین

گاهی اوقات نمی‌توان درک کرد که چرا مردم تا این حد عاشق تیشرت هستند. و با جایگاه، بازاریابی و ابزار درست می‌توانید یک کسب‌وکار فروش آنلاین تیشرت راه بیندازید که حتی در حین خواب نیز برایتان سودآور است.

۲۲.دستیار مجازی

اگر یک سازمان به مهارت شما نیاز داشته باشد می‌توانید به عنوان یک دستیار مجازی بصورت آنلاین کسب درآمد کنید. یک دستیار مجازی همه کار انجام می‌دهد، از حسابداری گرفته تا تحقیق، ورود به پایگاه داده، رزرو مسافرت و مدیریت ایمیل. این یک روش فوق‌العاده برای ملاقات با افراد بسیار مهم، ساخت شبکه حرفه‌ای خاص خودتان و البته رشد یک جریان دیگرِ درآمد می‌باشد. می‌توانید نکات مهمی را در UpWork، Fiverr، Indeed و Remote.co پیدا کنید.

۲۳.تدریس زبان انگلیسی به عنوان یک مدرس مجازی

تدریس زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم یک روش فوق‌العاده برای کسب درآمد آنلاین است و همچنین درهایی را برای سفر به سراسر دنیا به رویتان می‌گشاید اگر تمایل داشته باشید. درحالیکه توصیه می‌شود مدارک رسمی ESL (زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم) را داشته باشید، اما تا زمانیکه یک سخنگوی بومی باشید و توانایی تدریس داشته باشید کسانی در کشورهایی مثل هنگ کنگ یا امارت متحده عربی هستند که بخواهند تا 25 دلار در ساعت در ازای تدریس زبان انگلیسی از طریق اسکایپ به شما پرداخت کنند. سایت‌های Indeed، Learn4Good و remote.co را در زمینه مشاغل تدریس زبان انگلیسی بازدید کنید یا به سایت‌های تخصصی مثل verbalPlanet یا Chegg Tutors وارد شوید.

۲۴.پست مهمان به عنوان یک نویسنده آزاد برای وب‌سایت‌های نیچ

اگر  قلم خوبی دارید و در یک زمینه تخصص دارید، سایت‌های زیادی وجود دارد که در ازای مقالات و محتوایی که می‌نویسید به شما پول پرداخت می‌کنند. به سایت‌هایی که به طور منظم در آن‌ها مقاله می‌خوانید فکر کنید. شما چه مشارکت جالبی می‌توانید با آن‌ها داشته باشید؟ تخصصتان را جستجو کنید و سپس به دنبال روش‌هایی برای نوشتن مقالات بگردید. بسیاری از سایت‌ها یک لینک ارسال یا تماس در بالا یا پایین صفحه دارند. برای شروع راهنمای کامل برای تبدیل شدن به یک نویسنده آزاد را مطالعه کنید و سپس مقالاتتان را به سایت‌هایی مثل Instash، Listverse، A List Apart، International Living، FundforWriters و textbroker ارسال نمایید.

۲۵.پیاده کردن (رونوشت) صوت و مصاحبه‌ها

روزنامه نگاران، پزشکان، وکلا، دانشگاهیان و محققان هر روز مصاحبه‌ها را ضبط می‌کنند و به کسی برای پیاده کردن و رونوشت آن‌ها نیاز دارند. بنابراین اگر مشکلی با بارها گوش دادن به یک صوت و نوشتن آن ندارید می‌توانید پول خوبی را بصورت آنلاین بدست آورید.

۲۶.ویرایش مقالات

تا زمانیکه تولید محتوا وجود داشته باشد همیشه به ویراستارها نیز نیاز است. ویرایش آزاد (انفرادی) و اصلاح خطاها نه تنها دستمزد ساعتی خوبی را به دنبال دارد بلکه فرصت خواندن موضوعات جالب را نیز به شما می‌دهد. همچنین دنبال کردن نوشتن و ویرایش آزاد به عنوان یک ایده تجاری می تواند سبک زندگی را به شما اعطا کند که به کمک آن بتوانید به عنوان یک عشایر دیجیتالی به سراسر دنیا سفر کنید. بسیاری از شرکت‌ها و افراد به خدمات نوشتار، تصحیح و ویرایش در Contena نیاز دارند؛ در نتیجه فرصت بسیار زیادی برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد.

۲۷.مشاور سفر آنلاین

اگر عاشق سفر هستید و به طور تصادفی به دنبال فروش بلیط‌های هواپیما یا گشت‌زنی در سایت Lonely Planet هستید، چرا یک جایگاه برای خودتان به عنوان نماینده سفر خصوصی درست نمی‌کنید؟ دوستم مارک جکسون دقیقأ همین کار را کرد و با کسب‌وکار فرعی خود (مشاوره سفر) توانست درآمد بیشتری بصورت آنلاین کسب کند. با توصیه‌های دهان به دهان دوستانتان که می‌دانند برای داشتن ارزان‌ترین سفرهای هوایی می‌توانند به شما اطمینان کنند شروع کنید و سپس گروه‌هایی را در فیسبوک یا LinkedIn بسازید و کسانی که می‌خواهند از آخرین معاملات اطلاع داشته باشند را دعوت کنید. در نهایت می‌توانید بصورت تمام وقت به مردم مشاوره دهید چگونه رویای سفرشان را به واقعیت تبدیل کنند.

۲۸.پاکسازی موتورهای جستجو

آیا تا حالا پیش آمده که در گوگل به دنبال چیزی بگردید و وقتی نتیجه جستجو را دیدید از خودتان بپرسید: «چطور سر از اینجا درآوردم؟» درحالیکه گوگل و موتورهای جستجوی دیگر از الگوریتم‌های قدرتمندی برای نمایش صفحات در نتایج جستجو استفاده می‌کنند، اما افرادی با اطمینان از صحت عملکرد موتورهای جستجو بصورت آنلاین از طریق انجام سئو سایت برای صاحبان سایت‌ها، کسب درآمد می‌کنند.

۲۹.رقابت‌های آنلاین بر سر انتخاب نام و شعارهای شرکت

آیا همیشه حس شوخ طبعی و مزاح دارید؟ آیا رویای روزی را دارید که به سبک سریال مردان دیوانه (Mad Men) تبلیغ کنید؟ اگر ایده‌هایی برای انتخاب نام تجاری دارید یا به تازگی به یک نسخه تخیلی دست پیدا کرده‌اید، فرصت‌های زیادی برای کسب درآمد آنلاین از طریق رقابت‌هایی برای انتخاب نام و شعار شرکت‌ها پیش روی شما قرار دارد. اگر احساس می‌کنید در زمینه نامگذاری استعداد دارید، پلتفرم Squadhelp را بازدید کنید؛ در آنجا می‌توانید با نامگذاری برندها، خدمات، محصولات، شعارهای شرکت و حتی طراحی لوگو پول بیشتری بدست آورید.

۳۰.ثبت داده‌های شرکت‌ها

اگر یک جزئیات یادتان می‌ماند و در تایپ سریع مهارت دارید، می‌تواند با ثبت داده‌ها برای شرکت‌ها، بصورت آنلاین پول دربیاورید. فقط کافی است عبارت «ثبت داده/data entry» را در Craigslist، Indeed یا UpWork جستجو کنید.

۳۱.اجاره خودرو در Turo

اگر مالک یک خودرو هستید اما به ندرت از آن استفاده می‌کنید با اجاره دادن آن در Turo به راحتی می‌توانید بصورت آنلاین کسب درآمد کنید. قبل از اینکه جابخورید باید بدانید تمام خودروهایی که در Turo اجاره داده می‌شوند باید حق بیمه 1 میلیون دلاری را پرداخت کنند.

۳۲.مقاله‌نویس یا نویسنده اخبار آنلاین

این روزها نیاز نیست مدرک روزنامه نگاری داشته باشید تا بتوانید به عنوان یک خبرنگار یا مقاله‌نویس آنلاین پول دربیاورید. همچنین وب‌سایت‌های جدید زیادی وجود دارد که همیشه برای پوشش محلی‌شان به کمک احتیاج دارند.

۳۳.خرید و فروش اسامی دامنه

تجارت ثبت و خرید دامنه در چند دهه اخیر رونق پیدا کرده و درحالیکه بیشتر اسامی خوب قبلأ فروخته شده‌اند، هنوز اسامی دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید بصورت نسبتأ ارزان برروی آن‌ها دست بگذارید و بدین طریق به طور آنلاین کسب درآمد کنید.

۳۴.تحلیل داده برای شرکت‌ها

آیا با اعداد میانه خوبی دارید؟ شرکت‌های زیادی به پیمانکاران بااستعدادی که عملکرد خوبی در زمینه تحلیل داده دارند پول خوبی پرداخت می‌کنند، در نتیجه تحلیل داده روش سودآوری برای کسب درآمد آنلاین است، البته اگر از مدارک و تجربیات درستی برخوردارید. پلتفرم‌هایی مثل UpWork و Digiserved فقط دو نمونه از وب‌سایت‌هایی هستند که برای افرادی با مهارت تحلیل فوق‌العاده‌اند.

۳۵.مربی شخصی یا مربی تناسب اندام آنلاینکسب درآمد از اینترنت - مربی شخصی یا مربی تناسب اندام آنلاین

اگر در زمینه تناسب اندام سررشته دارید و از ترکیبی از کاریزما و حس تجارت برخوردارید می‌توانید به عنوان یک مربی شخصی پاره وقت آنلاین کار کنید تا هم به طور جسمی و هم مالی سود کسب کنید. وقتی شهرت پیدا کردید و مبنای مشتریانتان مستحکم شد، به راحتی می‌توانید آن را به یک کار تمام وقت تبدیل کنید. به چند عدد از بلاگ‌های تناسب اندام برتر سربزنید و ببینید آن‌ها از حمایت مالی محتوا، درآمدهای وابسته و فروش محصولات چگونه بصورت آنلاین پول درمی‌آورند.

۳۶.ویرایش آنلاین ویدیوها

ویدیو به طرز دیوانه‌واری در حال رشد است و افراد بیشتری به دنبال کمک‌های حرفه‌ای برای تبدیلِ فیلم‌های خام به محتواهای ارزشمندی هستند. اگر نرم‌افزار درست و قدری مهارت در این زمینه داشته باشید به راحتی می‌توانید به عنوان یک ویراستار ویدیویی بصورت آنلاین کسب درآمد کنید. مقالاتِ Fstoppers درمورد تبدیل شدن به یک ویراستار ویدیویی آنلاین را مطالعه کنید و سپس به دنبال مشاغل مربوطه در سایت‌های Mandy.com، Creative Cow Job Search یا ProductionHub بگردید.

۳۷.ساخت یک وب‌سایت نیچ

مخاطبانی را برای شور و اشتیاق یا سرگرمی‌تان پیدا کنید؛ سپس فقط از طریق انجام دادن کاری که عاشقش هستید در یک وب‌سایت نیچ می‌توانید بصورت آنلاین پول بدست بیاورید. البته گفتن آن آسان‌تر از انجام دادنش است. ساخت وب‌ سایت نیچ سودآور زمانبر است و برای افراد ضعیف مناسب نیست. اما اگر می‌توانید با چالش‌های سخت مقابله کنید و به این سوال که آیا ایده تجاریِ وب‌سایتتان سودآور است پاسخ مثبت می‌دهید، آنگاه می‌توانید شروع به ساخت آن کنید و در نهایت از طریق تبلیغات سایت‌های وابسته یا محصولات مربوطه دیگر کسب درآمد کنید.

۳۸.خرید یک وب‌سایت موجود

وب‌سایت‌ها تفاوت زیادی با سهام ندارند. خیلی از آن‌ها بدرد نمی‌خورند اما بعضی‌ها می‌توانند درآمد زیادی را به شما اعطا کنند. می‌توانید خرید یک وب‌سایت موجود را به یک ایده قوی برای کسب درآمد آنلاین تبدیل کنید (اگر چشمان تیزبینی دارید تا الماس را در سنگ تشخیص دهید)

۳۹.دفتردار آنلاین

هر ساله صدها میلیون سند و مدرک در ایالات متحده محضری می‌شود: وصیت نامه، رهن، فرم شهروندی، فرم حمل اسلحه و … درحالیکه برای چندین دهه این کار بصورت حضوری انجام می‌شد، امروزه سایت‌های زیادی وجود دارد که دفتردارها را قادر می‌سازند خدماتشان را بصورت آنلاین انجام دهند. اگر یک دفتردار هستید می‌توانید خدماتتان را بصورت آنلاین بفروش برسانید. یا اگر تازه می‌خواهید شروع کنید، چک لیست دفتر اسناد رسمی ملی را مطالعه کنید تا به یک دفتردار معتبر تبدیل شوید.

۴۰.مدیریت کارگاه‌های شرکتی

یک روش دیگر برای استفاده از استعداد و مهارت‌های تجاری‌تان مدیریت کارگاه‌های شرکتی بصورت آنلاین است. کسب‌وکارها همیشه به دنبال روش‌های منحصربفردی برای بالا بردن آگاهی نیروی کارشان هستند و اگر بتوانید استعدادهایتان را در یک جلسه نیم‌روزه یا یک روزه آموزش دهید آنگاه می‌توانید آن را به شرکت‌هایی در سراسر دنیا بفروش برسانید تا بصورت آنلاین کسب درآمد کنید. در ابتدا یک پورتفولیو بسازید و سپس از طریق LinkedIn به اینفلوئنسرها در شرکت‌های مربوطه دسترسی پیدا کنید تا ببینید آیا آن‌ها تمایل دارند شما به تیمشان تدریس کنید.

۴۱.مشاور بازاریابی کسب‌وکارهای کوچک

کسب درآمد از اینترنت - مشاور بازاریابی کسب‌وکارهای کوچک

اگر در زمینه بازاریابی  و سئو سایت تجربه دارید یا می‌توانید مردم را از محصولات و خدماتی که به طور روزمره استفاده می‌کنید حیرت‌زده کنید، می‌توانید به عنوان یک مشاور بازاریابی کسب‌وکار کوچک مشغول به کار شوید و بصورت آنلاین پول دربیاورید – به ویژه اگر یک متخصص SEO محلی شوید و به مشتریان محلی کمک کنید به نتایج بهتری در جستجوهایشان دست پیدا کنند

منبع: وبرمز


بازی پولاد کیمیایی در گشت ارشاد 3

سعید سهیلی کارگردان سرشناس کشورمان در جدیدترین تجربه سینمایی فیلم گشت ارشاد 3 را مقابل دوربین برد.

گشت ارشاد 3

گشت ارشاد 3 با بازی ساعد سهیلی و پولاد کیمیایی کلید خورد و بهنام بانی بازیگر جدیدی است که به این فیلم سینمایی پیوسته است.

پولاد کیمیایی در اتاق گریم گشت ارشاد 3

پولاد کیمیایی صفحه اینستاگرامش را با انتشار عکسی از اتاق گریم فیلم گشت ارشاد 3 به روز کرد.

بازیگر نقش عطا در فیلم گشت ارشاد با انتشار این عکس نوشت:

شروع روز با مانی اسکندری عزیزم و علی شفیعی روز 12 گشت ارشاد 3...

پولاد کیمیایی

تصویربرداری فیلم گشت ارشاد 3 در تهران آغاز شده است و تابحال چند تصویر از بازیگران این فیلم منتشر شده است و طرفداران گشت ارشاد را به تماشای این فیلم مشتاق تر کرد.

پولاد کیمیایی بازیگر نقش عطا و ساعد سهیلی بازیگر نقش حسن در فیلم گشت ارشاد هستند که در سه فصل این فیلم سینمایی حضور داشتند و برخلاف دو فصل قبل خبری از حضور حمید فرخ نژاد در فصل سوم این فیلم سینمایی نیست.

پولاد کیمیایی و ساعد سهیلی

بهنام بانی خواننده پاپ، بازیگر جدیدی است که به گشت ارشاد 3 پیوسته است و با گریمی دیدنی در این فیلم به ایفای نقش می پردازد.

بهنام بانی

داستان گشت ارشاد 3

داستان گشت ارشاد 3 از این قرار است که عطا و حسن بعد از سالها از خارج از کشور برگشته اند و سودای خوانندگی و انتشار آلبوم در سر دارند اما مشکلات مالی اجازه ساخت آلبوم را به آنها نمیدهد و همین موضوع سبب میشود تا به فکر دزدیدن یک زمین دار بزرگ می افتند و این کار راهی برای نزدیک شدن به مقصودشان است اما ماجراهای پر فراز و نشیبی در این میان شکل میگیرد.

منبع:نمناک


زمان و حقایق آن و هر آنچه باید درباره آن بدانید

شاید زمانیکه با بزرگان سخن می گویید و یا حتی سخنان بزرگان را گوش فرا می دهید، شنیده باشید که دیروز گذشته است، فردا در راه است و امروز یک هدیه می باشد! و یا حتی ممکن است جمله " هر ثانیه مثل طلا است " را ده ها بار شنیده باشید و تنها چند ثانیه به آن فکر کرده باشید و شما را تحت تاثیر خود گذاشته باشند.

حقایق زمان

اما این در حالی است که در هر ثانیه اتفاقات بسیار زیادی در کره زمین در حال رخداد می باشد که برخی از آنها بسیار کوچک و بی اهمیت هستند و برخی دیگر از آنها حتی می توانند در زندگی تمام انسان های جهان تاثیرگذار باشند. از طرفی در هر ثانیه چندین انسان بنابر دلایل مختلف در می گذرند و چندین جنین متولد می شوند!

با این وجود شاید زمان و گذر زمان به خوبی آشنا نباشید و اینگونه تلقی کنید که زمان چیزی است که بصورت روزانه تکرار می شود و می توانید تمام کارهای خود را در طول زمان انجام دهید اما این گونه نیست و شاید برخی از کارها و اتفاقات به قدری حساس باشند که نتوان بجز زمان مشخصی برای آنها راه حلی پیدا کرد. 

از این رو قطعا ما با اتفاقاتی که در هر طول زمان رخ می دهند آشنا نیستیم که به همین دلیل ما قصد داریم در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی نمناک شما را هر چه بیشتر با حقایقی در مورد زمان آشنا سازیم. همراه ما باشید.

حقایقی در مورد زمان که نمی دانید!

1- در هر دقیقه چند بار رعد و برق در جو زمین به صد در می آید؟

یکی از پدیده های طبیعی کره زمین، متعلق به رعد و برق است که این روزها به شدت شاهد این پدیده در سطح جهان هستیم. اما جالب است بدانید که در هر دقیقه بیش از 6000 بار رعد و برق در زمین به صدا در می آید.

2- تقویم جهانی چند ماه دارد؟

تقویمی که تمام ما آن را استفاده می کنیم، بصورت کلی 12 ماه دارد. اما جالب است مطلع شوید که تقویم جهانی  12 ماه ندارد و در تقویم جهانی، بجای 12 ماه، 13 ماه ثبت شده است!

3- هر سال، چند ثانیه است؟

هر دقیقه 60 ثانیه و هر ساعت 3600 ثانیه می باشد. اما بطور کلی هر سال 31,557,600 ثانیه می باشد که بی شک عدد بسیار زیادی است!

4- کره زمین چند ساله است؟

 امروزه ما در حال زندگی در قرن بیست و یکم میلادی هستیم. اما اگر خواستار اطلاع از عمر کره زمین هستید، لازم به ذکر است که عمر کره زمین بیش از 13.8 میلیارد سال می باشد.

5- دقیق ترین ساعتی که در طول تاریخ ساخته شده است؟

در طول تاریخ ساعت های گوناگونی برای اطلاع از زمان ساخته شده اند که میان تمام ساعت های اختراع شده، ساعت اتمی، دقیق ترین ساعتی است که در طول تاریخ ساخته شده است.

اولین ساعت

حقایق شگفت انگیز درباره زمان

حقایق باورنکردنی از زمان

6- طولانی ترین خورشید گرفتگی جهان چند دقیقه بوده است؟

پدیده خورشید گرفتگی یکی از پدیدهایی که در طی آن ماه در مقابل تابش خورشید بر روی زمین قرار می گیرد و به همین دلیل سایه ماه بر روی زمین می افتد. اما لازم بذکر است که بدانید طولانی ترین زمان خورشید گرفتگی، 7.31 دقیقه بوده است.

7- زمان ایستگاه فضایی برحسب چیست؟

زمان ایستگاه فضایی بین المللی برحسب ساعت گرینویچ می باشد.

8- تاریخ ساخت اولین ساعت مدرن جهان؟

اولین ساعت مدرن جهان توسط پیتر هنل در سال 1511 میلادی ساخته شد!

9- حقیقتی جالب در مورد هر روز سیاره عطارد!

سیاره عطارد یکی از کوچکترین و نزدیک ترین سیاره های نزدیک به خورشید می باشد که می تواند داغ بودن زیاد آنرا ناشی از نزدیکی به خورشید درک کرد. اما حقیقت جالبی که می بایست نسبت به این سیاره بدانید، آن است که یک روز در سیاره عطارد برابر است با 2 سال!

10- انسان در طول روز چند بار پلک میزند؟

یکی از کارهای روزمره ما که شاید به آن دقت نکنیم، پلک زدن می باشد که شاید تاکنون میزان دفعاتی که در هر دقیقه پلک میزنیم را ثبت نکرده باشیم. به همین دلیل لازم است بدانید که یک انسان بطور متوسط در طول روز بیش از 25000 بار پلک می زند!

پلک زدن

حقایق غیر قابل تصور از زمان

حقایق جالب جهان درباره زمان

11- آمار فروش مک دونالد در هر 5 دقیقه چقدر است؟

مک دونالد، در میان فست فودهای بزرگ جهان یکی از شناخته شده ترین و پرطرفدار ترین فست فودها می باشد که در سطح جهان دارای شعب متعددی می باشد. از این رو طی آماری که اخیرا منتشر شد، اعلام گردید که بطور متوسط در هر 5 دقیقه بیش از 375 همبرگر به فروش می رسد.

12- کره ماه هر چند روز یکبار به دور زمین می چرخد؟

کره ماه هر 27.32 روز به دور زمین می چرخد!

13- منطقه زمانی چین برحسب کدام واحد می باشد؟

اگر تا به حال نقشه کشور چین را مشاهده کرده باشید، قطعا متوجه طویل بودن آن نسبت به کشورهای دیگر شده اید و به همین دلیل است که کشور چین به 5 منطقه زمانی مختلف تقسیم شده است.

14- آمار خرید میزان چیپس در هر ساعت چقدر است؟

هر 24 ساعت آمریکایی ها به میزان 10 میلیون دلار برای خرید چیپس هزینه می کنند!

15- قدیمی ترین شیء کشف شده روی زمین

قدیمی ترین شیء ای که بر روی کره زمین یافت شده است، متعلق به 4.4 میلیارد سال گذشته به نام زیرکن با فرمول شیمیایی [Zr[SiO4 می باشد که از زمین 160 میلیون سال جوان تر می باشد!

قدیمیترین شئ

حقایق عجیب و غریب در رابطه با زمان

حقایقی که باید درباره زمان بدانید

16- زمان دقیق چرخش زمین به دور خودش چقدر می باشد؟

علیرغم اطلاعاتی که هر یک از ما نسبت به آن مطلع هستیم، می دانیم که زمین در طول 24 سال می چرخد. اما این گونه نیست و زمین در طی 24 ساعت به دور خودش نمی چرخد بلکه زمین در طی 23 ساعت، 56 دقیقه و 4.2 ثانیه به دور خود می چرخد!

17- کره زمین پیرتر است یا کره خورشید؟

طبق تخمین های انجام شده، عمر کره خورشید بیش از 5 میلیارد سال است و این در حالی است که کره زمین از خورشید جوان تر با عمر 4.450 میلیارد سال جوان تر می باشد. اما این در حالی است که بیشتر ما بر این تصور بوده ایم که تمام سیاره های منظومه شمسی با یکدیگر و در یک زمان ساخته شده است.

18- آمار مرگ و میر در هر ثانیه در جهان؟

رورانه تعداد زیادی از انسان ها در طی اتفاقات مختلفی جان خود را از دست می دهند که این محیط نیز بستگی دارد. اما متاسفانه آمار مرگ و میر به دلایل مختلف در طول هر ثانیه 2 نفر و هر ساعت حدودا 105 نفر می باشد که در طی عوامل و دلایل مختلف جان خود را از دست می دهند!

19- قلب در هر دقیقه چند لیتر خون پمپاژ می کند؟

جالب است بدانید که قلب هر 60 ثانیه بیش از 377 لیتر خون را در بدن شما پمپاژ می کند و در طول روز بیش از 100 هزار بار می تپد!

 20- عوامل پیدایش شب و روز چیست؟

در طول تاریخ گذشتگان بر این باور بودند که کره زمین صاف است و این خورشید است که در آسمان حرکت می کند و به همین دلیل است که شب و روز ایجاد می شود که بعدها تناقض این ایده اثبات شد و گرد بودن زمین و چرخش زمین به سمت خورشید توسط دانشمندان و محققان اثبات شد.

اما هر آن ممکن است ما با مشاهده چرخش زمین این گونه تصور کنیم که خورشید در آسمان حرکت می کند و این تنها یک نوع دید اشتباه است و به مرور زمانیکه یک سمت کره زمین رو به خورشید قرار می گیرد، روز ایجاد می شود و شب هنگام نیز در زمانی رخ می دهد که بخش عقب کره زمین در معرض نور خورشید قرار نگیرد.

سن کره زمین

حقایق زمان در گذشته و حال

حقایق و افکار جالب در رابطه با زمان

21- سفر در زمان چگونه است؟

یکی از جالب ترین و در عین حال عجیب ترین افکاری که در طول تاریخ به ذهن انسان رسیده است، سفر در زمان می باشد که حتی در انیمیشن ها و حتی فیلم های تخیلی و ساخته ذهن بشر توجه کرده باشید، همیشه سفر به زمان با یک وسیله انجام شده است. اما این گونه نیست متاسفانه این تنها چیزی ساخته ذهن انسان می باشد!

بر طبق نظریه نسبیت اگر شیء ای به سرعت نور نزدیک شود، میزان گذشت زمان نیز برای آن آهسته خواهد شد و بنابراین اگر بشود با سرعتی بیش از سرعت نور حرکت کرد، زمان به عقب باز خواهد گشت! اما این در حالی است که بزرگترین مانع این است که اگر جسمی به سرعت نور نزدیک شود، جرم نسبی آن به بی نهایت میل خواهد کرد و به همین دلیل نمی تواند سرعتی بیش از سرعت نور پیدا کند!

اما امید بر آن است که این مشکل در آینده ای نه چندان دور بر طرف شود و سفر در زمان نیاز به ماشین ندارد و تنها نیاز به یک پدیده طبیعی دارد!

منبع:نمناک


دوچرخه سواری و تمام فواید سلامتی آن برای جسم و روح انسان

فواید دوچرخه سواری را تا به حال فقط به سوزاندن کالری و تقویت عضلات پا نسبت می دادیم اما باید بگوییم که برای افزایش سلول های مغز دوچرخه سواری کنید و این تنها بخشی از خواص ورزش دوچرخه سواری است. برای تناسب و سالم بودن باید از نظر فیزیکی فعال باشید.

فواید دوچرخه سواری

فعالیت جسمانی منظم می تواند به حفاظت از شما در برابر بیماری های جدی مثل اضافه وزن، بیماری های قلبی، سرطان، بیماری های روانی، دیابت و ورم مفاصل کمک کند. دوچرخه سواری به طور مرتب یکی از بهترین راه ها برای کاهش خطر مشکلات سلامتی مرتبط با سبک زندگی بی تحرک است.

فواید و خواص دوچرخه سواری

ساخت ماهیچه:

دوچرخه سواری یک ورزش پا جدی است و عضلات چهارگانه، عضلات عقب ران با ایجاد فیبرها برای سازگاری، واکنش نشان می دهند.اگر چه دوچرخه سواری با مقاومت کم به آرامی باعث ایجاد ماهیچه ها می شود، شما می توانید مزایای آن را به حداکثر برسانید و با دوچرخه سواری کردن در سربالایی، سوار بر دنده بالاتر، و یا از جمله فواصل طولانی در ورزش تان، ماهیچه خود را به حداکثر برسانید.

دوچرخه سواری برای قطع چربی:

ورزش هوازی و تمرینات ایروبیک یکی از موثرترین راه ها برای از دست دادن چربی بدن است. دوچرخه سواری برای یک ساعت یا هر روز برای از دست دادن چربی خوب است و شما می توانید با انجام برنامه آموزشی ، این کار را در چند ساعت به حداکثر برسانید.

دوچرخه سواری قوی کردن ماهیچه های پاها:

دوچرخه سواری به مراتب جالب تر از بلند کردن وزنه است، اما می تواند برای شما و بدنتان اثرات مشابه داشته باشد. بهترین راه برای ساختن قدرت، به خصوص در عضلات چهارگانه، این است که از بالاترین دنده دوچرخه استفاده کنید و به خود فشار وارد کنید.

دوچرخه سواری

خواص و فواید دوچرخه سواری برای سلامت بدن 

دوچرخه سواری برای کاهش استرس:

بسیاری از ورزش کاران به عنوان یک حالت ذهنی، که از ورزش است، به "دونده" اشاره می کنند، اما همان احساس بدون استرس می تواند از طریق دوچرخه سواری تشخیص داده شود. دوچرخه سواری شما را وادار می کند که تنفس خود را تنظیم کنید، نفس عمیق بکشید و بیشتر بر روی کار به جای استرس بخش های دیگر زندگی خود تمرکز کنید.

5. فواید دوچرخه سواری برای حفظ زانوها:

دویدن و بیشتر ورزش های تیمی که شامل دویدن هستند, مفاصل زانو را به مرور زمان می شکنند.

از طرف دیگر دوچرخه سواری تاثیر کمی بر روی مفاصل زانو دارد و در نتیجه این ورزش می تواند حتی در سنین پیری نیز انجام شود.

6. تنفس عمیق:

همان طور که می توانید بر روی ماهیچه های پاها تمرین کنید, می توانید ماهیچه های ریوی را منبسط و منقبض کنید و تمرین دهید. دوچرخه سواری راهی عالی برای این امر است. چنانچه در این بخش از سلامت نمناک می خوانید این نوع ورزش می تواند به توسعه ظرفیت ریوی شما کمک کند و به شما یاد بدهد که سریع تر حرکت کنید.

دوچرخه سواری و لاغری

فواید فوق العاده دوچرخه سواری

7. فواید دوچرخه سواری برای داشتن حس خوب:

حتی سی دقیقه رکاب زدن یا انجام ورزش های هوازی دیگر بصورت روزانه، برای بهبود حالت ذهنی تاثیر گذار هستند. علاوه بر این, براساس یک مطالعه, افرادی که ورزش می کنند به طور معمول میزان ابتلا به افسردگی را کاهش می دهند.

8.فواید دوچرخه سواری برای کاهش تنش:

نشان داده شده است که دوچرخه سواری تا 40 % سطح استرس را کاهش می دهد و در نتیجه می تواند احساسات اضطراب را دور نگه دارد.با نگاه داشتن ذهن به جاده، شما را از جنبه های کار یا زندگی که آزارتان می دهد, دور نگه می دارد.

9.فواید دوچرخه سواری برای کشش بدنتان:

حرکت نیروهای چرخه ای شما را مجبور می کند تا ماهیچه های ویژه را در قسمت پایین بدنتان گسترش دهید که زیاد کشش انجام نمی دهند، مانند تمام عضلات باسن.این کشش می تواند طیف کلی حرکت و انعطاف پذیری شما را افزایش دهد. با این حال مهم است، به یاد داشته باشید که این ماهیچه ها را پس از دوچرخه سواری کش دهید تا سفت نشوند.

دوچرخه سواری برای سلامتی

کشش بدن از فواید دوچرخه سواری است

10.فواید دوچرخه سواری برای خواب بهتر:

کاهش خوش اندامی در ارتباط با سطوح بی خوابی در مردان و زنان است, به همین دلیل داشتن اندامی خوب بهترین شانس ممکن برای خواب خوب شب است. دوچرخه سواری به طور خاص راهی خوب برای به دست آوردن فواید خواب ناشی از ورزش است، چرا که اضطراب را کاهش می دهد و باعث کاهش وزن می شود که هر دوی آن ها به بی خوابی کمک می کنند.

11.دوچرخه سواری برای افزایش میل جنسی :

ساختن سیستم قلبی و عروقی شما راهی خوب برای افزایش محرک جنسی و مقابله با پیری است.در مردان, ورزش کاران در حرکت جنسی نسبت به افراد غیر ورزش کار تا 5 سال جوان تر به نظر می رسند و یک مطالعه نشان داد که مردان بیش از 50 سال که 3 بار در هفته دوچرخه سواری می کنند, دچار ناتوانی کمتری می شوند. در زنان, ورزش هوازی می تواند تا چند سال پیری را به تعویق بیندازد.

12.فواید دوچرخه سواری برای سلامت قلب :

دوچرخه سواری می تواند خطر بیماری قلبی را کاهش دهد.یک مطالعه نشان داد که دوچرخه سواری به طور منظم می تواند احتمال توسعه مشکلات قلبی را تا 50 درصد کاهش دهد, و مطالعه دیگری نشان داد کسانی که در هر روز هفته 20 دقیقه دوچرخه سواری می کنند، ریسک بیماری قلبی را تا 50 درصد، کاهش می دهند.

دوچرخه سواری برای قلب

دوچرخه سواری مفید برای قلب 

13. برای ریه ها کار می کنند:

ورزش منظم هوازی می تواند به حفظ سلامت ریه های شما کمک کند. به سختی نفس کشیدن کاری می کند تا ریه ها بیشتر منبسط و منقبض شوند و موثرتر کار کنند، که می تواند خطر عملکرد نادرست ریه را با افزایش سن کاهش دهد.

14. فواید دوچرخه سواری برای بهبود کلسترول:

ورزش های هوازی مانند دوچرخه سواری یکی از بهترین راه ها برای افزایش کلسترول hdl - کلسترول خوب - و کاهش کلسترول ldl - کلسترول بد است.تنها دو ماه پیاده روی منظم با شدت که ضربان قلب شما را افزایش می دهد, به اندازه کافی برای بالا بردن hdl کلسترول کافی است.

15. فواید دوچرخه سواری برای مبارزه با سرطان:

ورزش به طور کلی می تواند خطر ابتلا به سرطان را کاهش دهد، اما مطالعات در مورد دوچرخه سواری، این را یکی از بهترین ورزش ها برای کاهش خطر سرطان درنظر گرفته اند. یک مطالعه به طور خاص در مورد دوچرخه سواران انجام شد و دریافت که که دوچرخه سواری می تواند احتمال ابتلا به سرطان در حال توسعه را تا 45 % کاهش دهد.

خواص دوچرخه سواری

دوچرخه سواری برای مبارزه با سرطان 

16. فواید دوچرخه سواری برای کنترل دیابت:

افراد مبتلا به دیابت نوع 2 اغلب گردش ضعیف در پایین بدنشان را تجربه می کنند که می تواند منجر به پاهای ورم کرده شود. دوچرخه سواری راهی خوب برای کمک به افزایش بازگشت خون پایین بدن و کاهش تورم و درد پا است. از آنجا که دوچرخه سواری از گلوکز در سلول های ماهیچه ای شما استفاده می کند، می تواند به افراد مبتلا به دیابت کمک کند که قند خون خود را تنظیم کنند.

17.فواید دوچرخه سواری برای افزایش قدرت مغز :

دوچرخه سواری تنها رگ های خونی را در ماهیچه پا ایجاد نمی کند-بلکه این کار را در مغز هم میکند.در نتیجه دوچرخه سواری منظم می تواند جریان خون از طریق مغز شما را بهبود بخشد که به پر کردن نورون های درگیر در پردازش فکر و حافظه کمک می کند.

18.دفعات زیاد غذا:

دوچرخه سواری می تواند به سرعت منابع چربی و قندی بدن شما را بسوزاند و شما نیاز به خوردن وعده های غذایی کوچک با دفعات زیاد برای پر کردن انرژی خود در طی سواری طولانی داشته باشید. وعده های غذایی کوچک با دفعات زیاد، می تواند به بخش گوارشی هم کمک کند.

فواید دوچرخه سواری

فواید سلامتی دوچرخه سواری

19. فواید دوچرخه سواری برای بهبود فشار خون:

هر پزشکی به شما می گوید که فشار خون بالا عامل حمله قلبی است.آن ها همچنین به شما خواهند گفت که دوچرخه سواری یکی از بهترین تمرینات برای کاهش فشار خون است، چون به بدن کمک می کند خون را از پاهایتان به قلب گردش دهد.

20. خو گرفتن:

برای برخی افراد، دوچرخه سواری بیش از یک ورزش لذت بخش است - این یک اعتیاد است. اما دوچرخه سواری اعتیاد مثبتی است، چیزی که می تواند به جایگزینی و یا دفع دیگری از داروها کمک کند و می تواند رضایت قابل توجهی را به زندگی روزمره شما اضافه کند.

21. دوچرخه سواری برای جوان تر شدن:

مطالعه ای نشان داد که دوچرخه سواری به طور منظم می تواند علائم سالخوردگی را با حفاظت از پوست شما از اشعه های مضر فرابنفش کاهش دهد.راز آن، این است که افزایش گردش خون به سلول های پوست شما اجازه می دهد تا مواد غذایی خود را به دست آورند و سموم را تخلیه کنند - فقط به خاطر داشته باشید که وقتی برای سواری به بیرون می روید، کرم ضد آفتاب بزنید.

دوچرخه سواری برای جوان شدن

جوان تر شدن با دوچرخه سواری 

22.دوچرخه سواری برای منظم کردن هضم :

دوچرخه سواری به ماهیچه های بدن شما کمک می کند - آن هایی که دستگاه گوارش شما را احاطه کرده اند. دوچرخه سواری حرکات روده را بیشتر می کند. این ممکن است یک مزیت به نظر نرسد، اما در واقع احساس ورم کردن را کاهش می دهد، می تواند منجر به مدفوع نرم تر شود که راحت تر گذر می کنند و می توانند خطر ابتلا به سرطان دستگاه گوارش را کاهش دهند.

23.دوچرخه سواری برای دور نگه داشتن بیماری ها:

ورزش های هوازی به دلیل افزایش گردش خون، رشد چشمگیری در سیستم ایمنی شما می دهند.یک مطالعه نشان داد افرادی که پنج روز در هفته تمرین می کردند نسبت به افرادی که ورزش نمی کردند 40% کمتر مبتلا به سرما خوردگی می شوند و زمانی که بیمار شوند، علائم گزارش شده آنها 30 درصد نسبت به غیر ورزش کاران کمتر است.

24.دوچرخه سواری برای تقویت ساختار استخوان:

تمرینات مقاومتی یکی از بهترین روش ها برای بهبود تراکم استخوان و مبارزه با پوکی استخوان است. چرخاندن و کشیدن پدال های دوچرخه روی ماهیچه های پاهای شما کار می کند، که به نوبه خود استخوان ها را به کار می اندازد و به بدن شما علامت می دهد تا ساختار استخوان را حفظ کند.

دوچرخه سواری برای استخوان ها

تقویت استخوان با دوچرخه سواری 

26.فواید دوچرخه سواری برای  افزایش طول عمر :

با کاهش خطر برخی از شایع ترین بیماری های کشنده - تصادفات خودرو، قلب و سرطان ریه، دوچرخه سواری می تواند در واقع کمک کند تا طول عمر را افزایش دهد.مطالعات متعددی که به طور مستقیم به طول عمر توجه می کنند، نشان داده اند که دوچرخه سواران بیشتر از غیر ورزش کاران زندگی می کنند، به طور متوسط 5 سال بیشتر برای مردان، و 4 سال برای زنان.

27. فواید دوچرخه سواری برای درمان ورم مفاصل:

دوچرخه سواری شامل حرکت ضربه ای پایین است که آن را به یک گزینه عالی برای تقویت ماهیچه ها تبدیل می کند، حتی زمانی که ورزش باعث درد می شود.مطالعات اخیر نشان داد که به دلیل این امر، دوچرخه سواری هم می تواند رشد آرتروز را کاهش داده و اثرات آن را بر بیمارانی که درد مفاصل را تجربه می کنند، کاهش دهد.

28.دوچرخه سواری مفید برای نوزادان:

ورزش کردن در دوران بارداری از فواید هم برای مادران و هم برای نوزادان آن ها برخوردار است. مطالعات متعدد نشان داده اند که این تمرین می تواند خطر سزارین و مشکلات خطرناک در حین زایمان مثل پره اکلامپسی را کاهش دهد. کودکان والدینی که ورزش می کنند، دارای 50 درصد خطر کمتر ابتلا به چاقی هستند.

دوچرخه سواری برای سلامتی

تمام فواید و خواص دوچرخه سواری 

29. مرطوب ماندن:

رطوبت خوب می تواند سلامت قلبی و عروقی را ارتقا دهد، مفاصل و ماهیچه های شما را منظم کار دهد و به تنظیم دمای بدن شما کمک کند. دوچرخه سواری یک راه عالی برای بخش رطوبت برنامه روزانه است، چون در بهترین حالت خود عمل می کند و دوچرخه سوار را مجبور می کند تا مقدار زیادی آب بنوشید.

30. بیدار شدن:

مطالعات ارتباطی قوی بین ورزش منظم و کاهش خستگی یافته اند. به عنوان مثال، شرکت کنندگانی که با شدت کم به مدت 20 دقیقه دوچرخه سواری می کردند، 65 % کم تر از شرکت کنندگانی که تمرین نمی کردند احساس خستگی می کنند.

31. دوچرخه سواری برای بهبود وضعیت بدن:

وضعیت بدنی درست و صحیح زمانی است که دوچرخه سواری انجام می شود.این نه تنها در طول سواری طولانی، بلکه بر روی جاده و خطر برای ایجاد آسیب نیز تاثیر می گذارد.در حالی که وضعیت بدنی خوب در دوچرخه سواری به تمرین نیاز دارد، اما بهبود آن به تمام جنبه های زندگی شما ربط خواهد داشت و می تواند ریسک کمر درد شما را کاهش دهد.

32.بیماری های روانی و دوچرخه سواری:

مشکلات سلامت روانی مانند افسردگی، استرس و اضطراب را می توان با دوچرخه سواری معمولی کاهش داد. این به خاطر اثرات خود تمرین و لذت بردن از دوچرخه سواری است.

منبع:نمناک


دانلود Score! Hero 2.47‏ نسخه جدید بازی ساکر هیرو برای اندروید
دانلود Score! Hero 2.47‏ نسخه جدید بازی ساکر هیرو برای اندروید
با داشتن بازی Score! Hero 

ساکر هیرو

 –  پاس بده، شوت کن و راه خودت را از بین 700 مرحله به جایگاه قهرمانی باز کن. با جهت‌گیری دقیق و کنترل توپ، از دیوار دفاعی تیم حریف عبور کن و اسطورهٔ تیم خودت باش. شما همچنین میتوانید از بازی های مشابه موجود در سایت همانند دریم لیگ و دریم لیگ هک شده که در وب سایت موجود است نیز دیدن کنید هم اکنون میتوانید آخرین نسخه موجود از این بازی را از وب سایت براتو دانلود و در تلفن همراه خود نصب کنید .

قابلیت های بازی Score! Hero ساکر هیرو با پول بی نهایت :

  • داشتن بیش از  720 مرحله متفاوت
  • برنده شدن جوایز ، برنده شدن غنائم ، به ثمر رساندن گل ، تغییر باشگاه ها ، نمایندگی کشور خود و رفتن برای جلال!
  • در مسابقات منظم برای مدال و شکوه شرکت کنید!
  • گرافیک سه بعدی خیره کننده ، برش صحنه ها و انیمیشن ها
  • قهرمان خود را برای ظاهر و احساس منحصر به فرد سفارشی کنید
  • هوش مصنوعی هوشمند با پاس های شما سازگار است ، و عکس های مختلفی را برای هر بازی ایجاد می کند
  • برای رقابت با نزدیکترین دوستان خود با فیس بوک ارتباط برقرار کنید!
  • همگام سازی پیشرفت بین دستگاه ها با Google Play Cloud!

تغییرات نسخه جدید:
  • رفع مشکلات
دانلود Score! Hero 2.47‏ نسخه جدید بازی ساکر هیرو برای اندروید

Score! Hero

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره
5٫00/5 از 2 رأی

بازی فوتبالی ساکر هیرو


دانلود ساکر هیرو

منبع:براتو

آموزش تصویری گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام اندروید

آموزش تصویری گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام اندروید


گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام

 – اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی جهان به شمار می رود و به طرفدارن آن روز به روز افزوده می شود . اخیرا شاهد آپدیت های فراوان و پشت سر هم این شبکه اجتماعی هستید. این آپدیت ها بی دلیل نیست و شامل تغییراتی در این اپلیکیشن می باشد که خیلی از کاربران از این تغییرات بی خبر مانده اند.


همان طور که میدانید زمان قرار دادن استوری در اینستاگرام محدود است و نمی توان یک آهنگ را به صورت کامل در استوری قرار داد یکی از بهترین و ساده ترین روش استفاده از قابلیت Hands free اینستاگرام است.


پس از وارد شدن به نرم افزار آیکون دوربین بالای صفحه را انتخاب کنید.


آموزش تصویری گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام اندروید


در این قسمت Hands-free را انتخاب کنید و آهنگ دلخواه خود را با پلیر گوشی پخش کنید سپس گزینه ی ضبط ویدیو را بزنید .


آموزش تصویری گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام اندروید


در پایان آن را ارسال کنید.


آموزش تصویری گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام اندروید


آموزش تصویری گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام اندروید

اهنگ در استوری اینستاگرام اندروید


دانلود VideoShow Pro 8.8.4 نسخه جدید برنامه ویدیو شو برای اندروید
دانلود VideoShow برنامه ویدیو شو برای اندروید
در گذشته برای کارهای ساده ویرایش ویدیو هم مجبور بودید از رایانه های شخصی استفاده کنید اما امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی و قوی تر شدن گوشی های هوشمند می توانید سنگین ترین کارهای ویرایش ویدیو را با گوشی خود انجام دهید . امروز قصد داریم تا به شما یکی از بهترین برنامه های ویرایش ویدیو که در بیش تر از ۱۳۶ کشور مخاطب دارد را معرفی کنیم .
برنامه 

VideoShow – Video Editor

 

ویدیو شو

 عنوان برنامه ای برای سیستم عامل اندروید است که یکی از بهترین برنامه های ویرایش ویدیو در سرتا سر دنیا به شمار می رود . نهایت تلاش این برنامه این بوده است که شما پس از نصب آن دیگر نیازی به سایر برنامه ها نداشته باشید و بتوانید متن ، موزیک ، اموجی و فیلترهای مختلف را به ویدیو خود اضافه کنید و ویدیو های معرکه ای را ساخته و با دیگران به اشتراک بگذارید . از نکات قابل توجه این برنامه این است که شما می توانید علاوه بر ساخت ویدیو و اشتراک گذاری آن محبوب ترین ویدیو های ساخته شده با این برنامه را نیز مشاهده کنید و از آنها برای ساخت ویدیو های خود ایده بگیرید .

قابلیت های برنامه VideoShow ویدیو شو:

  • وجود هزاران موزیک مختلف برای ساخت موزیک ویدیو های جذاب
  • در آمیختن عکسها و ویدیو ها به سرعت و به اسانی هر چه تمام تر
  • اضافه کردن ایتم های مختلف به ویدیو مانند متن ، اموجی ، استیکر و… و جا به جایی ساده آنها در ویدیو
  • وجود بیش از ۳۰ فیلتر خیره کننده برای جذاب تر کردن ویدیو های شما
  • به اشتراک گذاری ویدیو در اینستاگرام ، یوتیوب ، فیس بوک ، واتس اپ و…

البته این ویژگی ها تنها ویژگی های برنامه نیستند و وجود فونتهای متنوع و جذاب ، امکان زوم کردن در نقطه ای خاص از ویدیو برای جلب توجه مخاطبین به آن ، برش قسمتی خاص از ویدیو ، فشرده سازی ویدیو برای حجم و بسیاری از ویژگی های دیگر باعث شده است تا این برنامه به یک برنامه درجه یک در دنیا تبدیل شود . شما می توانید هم اکنون آخرین نسخه این برنامه را از وب سایت براتو به طور رایگان دریافت نمایید و از یک ویرایش حرفه ای ویدیو در تلفن های هوشمند اندرویدی خود لذت ببرید .
شما میتوانید از نرم افزار های مشابه ویوا ویدیو و KineMaster نیز استفاده کنید

تغییرات نسخه جدید:
  • فیلم را به عنوان حافظه نهان ذخیره کنید
  • رفع اشکالات گزارش شده
دانلود VideoShow Pro 8.8.4 نسخه جدید برنامه ویدیو شو برای اندروید

VideoShow Pro

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره
2٫78/5 از 824 رأی

ویرایشگر حرفه ای ویدیو شو برای اندروید


دانلود ویدیو شو


مزوژل چیست و چه کاربردی دارد؟
مزوژل یکی از بهترین روش‌های درمانی برای برطرف کردن مشکلات پوستی نواحی اطراف چشم می‌باشد. مزوژل ژلی حاوی اسید هیالورونیک، کوآنزیم‌ها، مواد معدنی، اسید‌های آمینه، ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌هاست که در پروسه‌ی مزوتراپی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 مزوژل یکی از بهترین روش‌های درمانی برای برطرف کردن مشکلات پوستی نواحی اطراف چشم می‌باشد. مزوژل ژلی حاوی اسید هیالورونیک، کوآنزیم‌ها، مواد معدنی، اسید‌های آمینه، ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌هاست که در پروسه‌ی مزوتراپی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اسید هیالورونیک از مهم‌ترین عناصر مزوژل است. اسید هیالورونیک نوعی قند است که به طور طبیعی در پوست ما وجود دارد و آب را در خود حفظ کرده و به آبرسانی پوست کمک می‌کند.

عملکرد مزوژل چیست؟

تمام مواد و عناصر به کار رفته در مزوژل باعث ایجاد و ساخت کلاژن و زیاد شدن خون رسانی به بافت‌ها و اندام‌ها می‌شوند. در مزوژل از مواد ویتامینه و معدنی و آنتی اکسیدان‌ها برای تقویت و ترمیم پوست بهره گرفته می‌شود.

مزوژل چیست و چه کاربردی دارد؟

با افزایش سن، هیالورونیک اسید در پوست از بین می‌رود و نتیجه‌ی آن از بین رفتن طراوت و شادابی پوست خواهد بود. در مزوژل، هیالورونیک اسید پوست بازسازی می‌شود تا بافت‌های پوست به خوبی در کنار هم قرار گرفته و پوست جوانسازی و زیبا شود.

کاربرد‌های مزوژل

از مهم‌ترین کاربرد‌های مزوژل، پُر کردن چین‌ها و چاله‌های عمیق پوست است. مثلا با استفاده از روش مزوژل به راحتی می‌توان خطوط خنده و یا خطوط عمیق پوست در ناحیه‌ی اخم و اطراف چشم را درمان کرد. برخی افراد ممکن است دارای گونه‌های نامتقارن یا بدفرم باشند که باعث ایجاد چهر‌ه‌ای خسته و بیحال خواهد شد. با استفاده از مزوژل می‌توان گونه‌های مناسب و خوش فرم برای این اشخاص ایجاد کرد و در مواردی که افتادگی گونه‌ها وجود دارد می‌توان با مزوتراپی، گونه‌ها را لیفت کرد. در افرادی که صورت لاغری دارند نیز مزوژل می‌تواند با حجم دهی به گونه‌ها، مشکل را برطرف نماید.

کاربرد‌های مزوژل روی صورت

  • رفع چین و چروک و خطوط ریز در زیر صورت و چین و چروک اطراف چشم‌ها
  • رفع چین و چروک صورت به خصوص در گونه‌ها و اطراف دهان
  • رفع خستگی و بی‌روحی پوست
  • بهبود خاصیت ارتجاعی پوست
  • افزایش کیفیت کلی پوست
  • افزایش درخشندگی پوست

کاربرد‌های مزوژل روی بدن

  • افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و خطوط ریز روی گردن
  • افزایش خاصیت ارتجاعی پوست در پشت دست‌ها
  • از بین بردن برجستگی رگ‌ها و گودی‌های پشت دست
  • رفع مشکلات مرتبط با رنگ پوست که روی قفسه سینه به چشم می‌خورد
  • رفع ترک پوست
  • درمان چاقی موضعی
  • رفع سلولیت
  • از بین بردن لکه‌های تیره‌ی پوست
  • پیشگیری از ریزش مو
  • درمان جای جوش
  • از بین بردن غبغب
  • رفع مشکل بینی در افرادی که از جراحی بینی می‌ترسند

مزوژل چیست و چه کاربردی دارد؟

مزایای تزریق مزوژل در زیر چشم

  • هیدراته کردن منطقه حساس اطراف چشم
  • کاهش تیرگی دور چشم
  • رفع خطوط ریز و چین و چروک‌های اطراف چشم
  • تغذیه و آبرسانی پوست
  • از بین بردن تورم و پف زیر چشم
  • احیاء و سفت شدن پوست
  • جوانسازی با مزوژل برای اکثر بیماران و انواع پوست مناسب است
  • روشن‌تر و درخشان‌تر شدن پوست

بهترین زمان برای تزریق مزوژل زیر چشم

یکی از پرسش‌ها پیرامون مزوژل که زیاد مطرح می‌شود این است که بهترین زمان برای انجام روش مزوژل چه زمانی است. بیشتر متخصصین عقیده دارند مزوژل را نباید زیر ۱۸ سالگی انجام داد. پزشکان بر این باورند که بهترین زمان برای تزریق مروژل زیر چشم، سنین بیست تا سی سالگی است.

مزوژل برای چه افرادی مناسب نیست؟

اشخاصی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند، مثلا مبتلا به دیابت، سرطان، اختلال بافت همبند، لوپوس و ... هستند، کاندید مناسبی برای روش مزوژل نیستند. ضمنا زنان در دوران بارداری و شیردهی و کسانی که دارو‌های خاصی مصرف می‌کنند، نباید مزوژل انجام دهند. اشخاصی که پوست شُل و وارفته و نرم دارند بهتر است مزوژل انجام ندهند. این افراد می‌توانند از روش‌های دیگری غیر از مزوژل، مانند تزریق ژل و لیفتینگ جهت نتیجه گیری بهتر استفاده کنند.

مزوژل چیست و چه کاربردی دارد؟

نکات مراقبتی قبل از تزریق مزوژل

حداقل ۲۴ ساعت قبل از تزریق مزوژل الکل مصرف نکنید، زیرا الکل خون را رقیق کرده و احتمال کبودی را بیشتر می‌کند. دو هفته قبل از تزریق مزوژل از مصرف دارو‌های ضد التهاب و رقیق کننده‌ی خون اجتناب کنید.

نکات مراقبتی بعد از تزریق مزوژل

از حرکت دادن یا ماساژ دادن منطقه درمان شده با مزوژل خودداری کنید، تا ۲۴ ساعت بعد از تزریق مزوژل ورزش نکنید، به مدت ۷۲ ساعت بعد از تزریق مزوژل زیر نور آفتاب یا در گرمای زیاد قرار نگیرید، برای جلوگیری از تورم ناحیه تزریق مزوژل، کمتر نمک مصرف کنید، اگر تورم دارید می‌توانید هر یک ساعت، ۱۵ دقیقه کمپرس سرد روی ناحیه تزریق مزوژل قرار بدهید، برای تسکین درد از استامینوفن استفاده کنید، اگر تورم در ناحیه صورت دارید هنگام خواب صورت‌تان رو به بالا باشد.

نتیجه‌ی تزریق مزوژل چه زمانی قابل مشاهده است؟

نتیجه‌ی حاصل از تزریق مزوژل معمولا فورا دیده می‌شود، ولی نتیجه‌ی کامل پس از ۴۸ ساعت دیده خواهد شد. نتیجه‌ی تزریق مزوژل عموما بین ۶ تا ۹ ماه باقی می‌ماند و سپس تدریجا از بین می‌رود. برای اینکه این نتایج مزوژل برای مدت زمان طولانی‌تری باقی بمانند و پوست جوان‌تر و شاداب‌تر به نظر برسد، درمان با مزوژل باید تکرار شود. یک برنامه‌ی درمان با مزوژل شامل سه جلسه با فواصل ۲ تا ۴ هفته می‌شود.

آیا مزوژل عوارض جانبی هم دارد؟

مزوژل یک شیوه‌ی قابل تحمل برای بیمار است و سوزن‌هایی که در مزوژل به کار می‌ٰوند قُطر بسیار کمی دارند و خیلی در پوست فرو نمی‌روند. ضمنا نسبت به تزریق‌های دیگر درد کمتری دارند. گاهی از بی‌حس کننده‌های موضعی استفاده می‌شود.

به طور کلی مزوژل درمانی کم ریسک است و غیر از تورم و کبودی و قرمزی اولیه بعد از تزریق، به ندرت ممکن است عارضه‌ی دیگری رخ بدهد. برخی از عوارض جانبی نادر تزریق مزوژل شامل عفونت، نکروز بافت و به جا ماندن اسکار روی پوست می‌شود.

مزوژل چیست و چه کاربردی دارد؟

تفاوت مزوژل با مزوتراپی چیست؟

تفاوت مزوژل با مزوتراپی به غلظت بالای هیالورونیک اسید مربوط می‌شود که در مزوژل، ۱۵ درصد است. غلظت هیالورونیک اسید در مزوتراپی، ۱ تا ۳ درصد است. غلظت بالای هیالورونیک اسید در مزوژل باعث ماندگاری بیشتر آب در فضای میان بافتی سلول‌ها شده و پوست پس از تزریق مزوژل، شفاف و جوان‌تر خواهد شد.

اکثر پزشکان عقیده دارند مزوژل نوعی مزوتراپی است که باعث کلاژن سازی در پوست می‌شود. با این تفاوت که مزوژل خاصیت پرکنندگی فوق العاده‌ای دارد.

منبع:برترینها


صفحات سایت (5)